دیدار مدیرکل زندانهای خراسان شمالی با مدیرکل ورزش و جوانان استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

مدیرکل زندانهای خراسان شمالی به اتفاق هیات همراه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، جهت تبریک این هفته با مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان شمالی، مدیرکل زندانها در راَس هیأتی جهت تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، با مدیرکل ورزش و جوانان دیدار و ضمن تبریک این هفته به ایشان و جامعه ورزشکاران، ورزش را جزء لاینفک زندگی بشری دانست .

دیدار مدیرکل زندانهای استان با مدیرکل ورزش و جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی در این دیدار با تشریح فعالیتهای اصلاحی و تربیتی در زندانها از مقوله ورزش به عنوان یک فرایند تاثیرپذیر یاد کرد و همچنین خاطرنشان ساخت:تقویت روحیه پهلوانی، گذشت و فروتنی نقشی مهمی در کمک به بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه دارد از این‌رو فعالیت‌های ورزشی به ویژه ورزشهای همگانی و انفرادی بصورت خاص در زندانها پیگیری می‌شود.

دیدار مدیرکل زندانهای استان با مدیرکل ورزش و جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از ابراز محبت ایشان، بیان داشت:با توجه به تفاهمنامه‌های منعقده فیمابین، تمام سعی این اداره کل نیز درجهت اجرای هر چه بهتر برنامه های ورزشی درزندان ها خوا هد بود.

انتهای خبر/

اخبار " سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی " را در کانال پیام‌رسان " بله " به آدرس http://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha